کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خریداری از سایت الماس شو  را دارند ، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت کنند. عضویت در سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

مفاد قوانین و مقررات سایت الماس شو

بند 1 : عضویت در سایت

کاربران برای عضویت در سایت، باید به بخش ثبت نام در سایت مراجعه کنند.

سپس با وارد کردن نام کاربری، آدرس ایمیل و دیگر اطلاعات لازم و ثبت درخواست، یک ایمیل حاوی لینک فعالسازی حساب به آنها فرستاده می شود. با کلیک روی لینک مذکور، عضویت آنها در سایت تایید و نهایی می شود.

تبصره1: کاربر موظف است آدرس ایمیل صحیح را وارد کند. همچنین اگر قصد خرید از سایت را دارد، باید نام و نام خانوادگی واقعی خود را وارد کند.

تبصره 2: عضویت در سایت الماس شو رایگان است.

بند 2: فرآیند خرید از سایت

فرآیند خرید از سایت به شرح زیر است :

  • بازدید از محصولات ارائه شده در سایت توسط کاربر
  • انتخاب محصول مورد نظر و اضافه کردن آن به سبد خرید
  • اعمال کوپن تخفیف در صورت دارا بودن
  • رفتن به صفحه پرداخت درگاه بانکی و پرداخت مبلغ دوره به صورت آنلاین
  • فرستادن رسید خرید به ایمیل کاربر و همچنین ایمیل حاوی لینک های دانلودی به او، توسط سایت الماس شو
  • علاوه بر ایمیل، فایلهای دانلودی دوره خریداری شده،  در صفحه “حساب کاربری من” ، در بخش “Downloads” هم برای همیه قابل دسترسی است.

تبصره 1: در حال حاضر و تا اطلاع ثانوی، کلیه محصولات الماس شو، محصولات غیرفیزیکی (دانلودی) هستند و در حال حاضر این وب سایت، محصول فیزیکی ارائه نمی دهد. بنابراین هیچ کالایی از الماس شو به آدرس پستی خریدار فرستاده نمی شود.

تبصره 2: چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید کند و موضوع مشخص شود، الماس شو حق دارد سفارش را باطل کند.

در صورت خرید پکیج کامل

خرید پکیج کامل، یعنی کاربر بهای کل دوره را یک جا پرداخت میکند ( و از تخفیف اتوماتیک خرید یکجا هم استفاده می کند) .

بند 3: حق نشر و کپی رایت

کاربر نباید در قسمت نظرات، دیدگاه ها، بخش ارسال سوالات، بخش پاسخ دهی به سوالات و هر بخشی از سایت که امکان فرستادن مطلب توسط او هست، نظرات یا مطالبی را بگذارد، یا اقدامی انجام دهد، که ناقض حقوق دیگران و همچنین حقوق الماس شو باشد، یا عمل مجرمانه ای را به دنبال داشته باشد.

همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند.

همچنین کاربران نباید هیچ گونه توهین، الفاظ رکیک، و اظهار نظرهایی که فاقد ادب و متانت است را در این سایت بیان کنند.

چنانچه هر یک از کاربران موارد این بند را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده، حساب کاربری ایشان حذف شده، و وجه واریزی آنها مسترد نمی شود.

فهرست