1,115 بازدید

معتبرترین فروشگاه

این کار محتوای کنونی ویرایشگر را با آخرین نسخهٔ ذخیره‌شده جایگزین می‌کند. می‌توانید از دکمه‌های بازگردانی/بازانجام برای بازگرداندن محتوای پیشین یا استفاده از محتوای تازه استفاده کنید.

بالاترین کیفیت محصولات

بالاترین امنیت خرید

خرید و دانلود آنی

پشتیبانی بسیار سریع

دیتابیس اکسس یکی از کاربردی ترین نرم افزار های مربوط به واحد کنترل کیفیت پایپینگ است با وجود داشتن دیتابیس اکسس سرعت و دقت کار شما چندین برابر می شود و با استفاده از دیتابیس اکسس می توانید نتایج خارق العاده ثبت کنید.

موضوع این جلسه:ساخت فرم فیتاب

حجم فایل : 73.4مگابایت

پیشنمایش : کلیک کنید

کیفیت : عالی

مدرس:شیرزاد نوری

محصولات ارائه شده توسط مجموعه آموزشی الماس شو بر اساس تجربه و متناسب با صنعت روز طراحی و تهیه شده اند این آموزش متناسب با نیاز شما جهت ورود به بازار کار و ارتقاء شغلی و رقم زدن موفقیت شما در کسب و کارتان تهیه شده است شما بعد از تهیه و گذراندن این دوره آموزشی قادر به ساخت هر نوع دیتابیسی خواهید بود آموزش ها رو به ترتیب جلسات ارائه شده مشاهده فرماییدچون ما جلسات را به بهترین نحو ممکن ارائه داداه ایم به امید موفقیت روز افزون شما عزیزان .

توضیحات این جلسه:
  • توضیحات مربوط به فرم فیتاب
  • تئضیحات مربوط به کوئری فرم فیتاب
  • طراحی فرم فیتاب

 

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • Howdy very cool blog!! Guy .. Beautiful .. Wonderful .. I’ll bookmark your blog and take the feeds additionally?KI’m happy to find so many helpful information here within the submit, we’d like develop extra techniques on this regard, thank you for sharing. . . . . .

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست